1e reisdag naar Müllheim, Duitsland - Reisverslag uit Müllheim, Duitsland van Robert Jong - WaarBenJij.nu 1e reisdag naar Müllheim, Duitsland - Reisverslag uit Müllheim, Duitsland van Robert Jong - WaarBenJij.nu

1e reisdag naar Müllheim, Duitsland

Blijf op de hoogte en volg Robert

23 Juli 2019 | Duitsland, Müllheim

Na gisteren alle spullen te hebben gepakt en de auto ingeladen was het eindelijk zo ver, we gaan op reis! Afstand van vandaag zo'n 700 km.

Om exact 8:00 uur reden we weg uit ons Rotterdam, net voor Venlo nog even de auto afgetankt en de beentjes gestrekt. Via Keulen, Bonn, Koblenz over de Rheinbrücke Speyer bij Hockenheim. Om 16:01 draaiden we de Moltkestraße in Müllheim op waar op nummer 12 Hotel Garni Schacherer is gevestigd, ons overnachtingshotel.

Na het inschrijven snel de spulletjes in de kamer gezet, helaas was er geen bar in het hotel aanwezig. Door de warmte, de auto gaf 45 graden aan, waren we wel toe aan een koude versnapering. Gelukkig was het centrum van Müllheim op een paar minuten rijden vanaf het hotel waar we al snel een plekje op een terras hadden gevonden voor een verkoelend drankje.

Na een uurtje zijn we terug gegaan naar het hotel om ons even op te frissen en op zoek te gaan naar een plek voor het avondeten. Via Google kwamen we uit bij SV Weilertal, de lokale voetbalvereniging waar we met uitzicht op de training een lekker hapje konden eten.

S'avonds nog een rondje gelopen door Müllheim en weer op tijd bij het hotel om te gaan slapen.