Lekke band - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Robert Jong - WaarBenJij.nu Lekke band - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Robert Jong - WaarBenJij.nu

Lekke band

Blijf op de hoogte en volg Robert

29 Juli 2019 | Italië, San Felice del Benaco

Vanmorgen vroeg werd ik gebeld door de hulpdienst uit Milaan, rond 10:30 uur zou er een sleepwagen naar de camping komen om de band te repareren of te laten vervangen. Met de chauffeur de afspraak dat hij de auto zou optakelen en ik mee zou gaan dat zodra de auto weer klaar was ik zelf terug kon rijden. Na een rit van zo'n half uur kwamen we uit bij een Ford garage in Brescia, hier werd de band gerepareerd en na betalen van 25 euro kon ik terug naar de camping. De boys hadden ondertussen de lunch klaargezet op de veranda. Waar de ochtend was begonnen met wat bewolking, was het nu weer helemaal stak blauw en warm. Snel de zwembroek aan en naar het zwembad voor de nodige verkoeling. Halverwege de middag werd het wel heel erg heet dus zochten we verkoeling op de veranda. Onder het genot van een koude Peroni en pindaknabbels hebben we zitten kaarten. Later op de middag zijn we terug gegaan naar het zwembad en hebben we genoten van de zon met regelmatig een verkoelende duik in het zwembad. S'avonds hebben we gebarbecued op de veranda en na het eten nog een rondje gelopen over de camping en langs het gardameer. Bij terugkomst op de camping nog even een ijsje gescoord en deze aan de rand van het zwembad opgegeten. Het zwembad is geopend van 9:00 - 19:00, aan het einde van de dag gaan de badmeesters aan de slag om de boel weer in orde te maken. Alle bedjes en parasols worden weer strak neergezet en heel het zwembad wordt schoongemaakt. De bodem van het zwembad wordt elke avond schoon gemaakt door een automatische stofzuiger. Als laatste worden de roosters langs de rand van het zwembad open gemaakt en hieruit wordt het achtergebleven vuil verwijdert. Zodoende staat elke ochtend om 9:00 uur het zwembad er weer prachtig, schoon bij.